– مطالعه امکانسنجی، طراحی مفهومی و مهندسی تفصیلی
– بررسی اسناد فنی و بهینهسازی مشخصات فنی هر پروژه
– بررسی و اعتبارسنجی پیشنهادات فنی پیمانکاران فرعی
– طراحی تجهیزات و قطعات، نقشههای تولید،دستورالعملهای تولید و راهاندازی
مدیریت پروژه
-اجرای ساختار سازمانی اجرایی برای هر پروژه – تقسیم هر پروژه اصلی به زیردستههای مهندسی، تدارکات، اجرا و راهاندازی – ایجاد هماهنگی حرفه ای بین پیمانکاران فرعی از طریق طرحهای پیشرفته برنامهریزی و کنترل – بهره گیری از نظام تضمین کیفیت برای تمام روندها و روشهای سازمانی برای دستیابی به اهداف کیفیت مورد نظر هر پروژه
تدارکات و تأمین
– مطالعه امکانسنجی برای تأمین بهینه منابع
– دفاتر تجاری فعال در خارج از کشور برای تسهیل در تدارکات با کاهش زمان و هزینه تحویل در شرایط ایمن
– بازدید و بررسی فرآیند تولید و حمل و نقل